Freitag, 19. März 2010

Салата-микс



6 зрели средно големи домата
1 консерва риба тон в собствен сос
1 консерва (400гр) червен фасул
връзка репички
2с. л майонеза
2с. л кисело мляко
сол
пресен див чесън

Доматите и репичките се измиват, почистват, нарязват. Зърната фасул се измиват и отцеждат, прибавят се. Добавя се и рибата тон. Посоляват се. Майонезата и киселото мляко се разбъркват до хомогенизиране и салатата се овкусява. Нарязват се няколко стръка див чесън. Готово :-)



И идея за сгъване на салфетка кралска лилия:

6 Kommentare:

  1. Много стилно и цветово издържано предложение, Дими :)
    А букетчето с лаленцата и салфетките... красота.
    Много слънчев и усмихнат уикенд :)

    AntwortenLöschen
  2. Обичам салати и
    твоята ми допада много!
    А сервирането и салфетките -
    впечатляващи стилни и ефектни!
    Чудесна си!!!

    AntwortenLöschen
  3. Честита пролет, Дими :)
    Идва сезонът на пресните салати :) ммммм...
    Слънчева неделя от мен :)

    AntwortenLöschen
  4. Благодаря за позитивността в коментарите, приятели :-D

    Слънчева, усмихната и вкусна неделя ви желая :-)

    AntwortenLöschen
  5. Впечатлена съм от салфетката, макар че не за първи път виждам такива красоти в снимките ти :-) Благодаря ти, че сподели как точно се прави!

    Салатата изглежда много свежo и вкуснo, а и е с любимите ми репички и млечно-майонезен сос, ммм.. :-D

    AntwortenLöschen
  6. Благодарност за похвалата, Ирина! Радва ме много интереса ти!

    В последно време предимно съм на репички, в момента са чудесни и навсякъде на пазара :-D

    AntwortenLöschen