Freitag, 3. April 2009

Свежа петъчна салата

3а 2 порции:

2 малки консерви риба тон в собствен сос
2 узрели кивита
1 жълта чушка
1 глава аисберг-салата
100гр полска (кълнова) салата
сол, лимонов сок
салатно олио

Рибата се отцежда от течността. Чушката се измива, почиства и нарязва на ситно. Кивитата също. Салатите се измиват, почистват, нарязват. Осоляват се, овкусяват се с лимонов сок и олио. Добавят се останалите продукти, внимателно се разбъркват. Готово!
Чудесна салата като предястие за петъчния обяд или вечеря. С чаша бяло вино е особено свежо :-)

4 Kommentare:

  1. Тази салата изглежда много приятна.Но ми е интересно рибата и кивито как се връзват на вкус заедно.

    AntwortenLöschen
  2. Привет, Daria!

    Дали и как си пасват рибата-тон и кивито няма как да обясня, дори и да се пробвам.. Би могла да рискуваш с рецептата и опиташ. И все пак да добавя: "На вкус и цвет товарища нет" ;-)

    Поздрави!

    AntwortenLöschen
  3. Здравей Dimitrana!
    Благодаря за отговора.Решила съм да приготвя тази салата и не само нея,защото в блога си имаш прекрасни, оригинални и бързи ястия и сладкиши.Харесва ми блога ти! Желая ти много щастие!:)
    Дария

    AntwortenLöschen
  4. Благодаря за вниманието, одобрението и пожеланието! Ще ми е драго, ако вкусът на салатата ти допадне. Аз харесвам само малко и определен вид риби. Според мен и за основни ястия, особено 'белите' риби пасват чудесно с плодове и плодови сосове..
    Всичко добро, Daria :-)

    AntwortenLöschen